25 Temmuz 2015 Cumartesi

Sadece "BENLI" birgun🙅🙆🙋🙎

Aslinda planim,arkadaslarimla kahvaltiydi bugun..Plan bozulunca,GUN BENIM oldu..
Ama simdiden soyleyim,butun gece yani siz uyurken,UÇUS VAR tabiki..
Hal böyle olunca,amacim sadece yuruyus yapip,eve donmekti..
Tabiki bununla yetinmedim,dusundumde neredeyse 5,6yildir hic TEK BEN kalmamisim. Çok sukur tabiki🙏🏼
Hep #canparcalarim la,ya da #canimsevgilimle.Yaptigim yatilar haric..
Bol bol yürüdüm,düsündüm,sükrettim..Saçlarimi bile actim🙅🙆🙋 Bazen 12,13,14saat mesailer yaptigimiz oluyor,hemde kapali,kuru oksijensiz bir ortamda✈️ Oyuzden BANA AIT BIRGUN,BANA COK IYI GELDI...
Yine de aklim #canparcalarimda tabii..
Su canim #bebekparki bile pek bi anlamsiz geldi..Ama pesinden gelen bir fotografla keyfim daha da yerine geldi..

Cok sükür ki BUGUN, hepimiz icin guzel geciyor..Tesekkurler #dede #anneanne #teyze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder