11 Aralık 2015 Cuma

İş kazası=ambulans 🚑🚑🚑

Tam da ne güzel bir yatı görevi yaptım, eşim de  bunu benimle paylaştı şükrederken, kendimi sanırım felç oldum derken buldum.. 
Dediğim gibi herşey ama herşey şahaneydi,kısa ama güzel bir Berlin gezisi oldu eşimle bana. Artık toparlandık gümrük işleri için uçaktan ayrılırken, o talissiz olayı yaşadım..
Hava hafif yağışlı,valiz ağır,ayakkabılar topuklu.. Sanırım buyüzden "KAZA GELIYORUM"dedi.. 3merdivenden normal indim.. Geri kalan 8,9merdivenden,topuğumun takılması,altının da kaymasıyla,kafamın üstünde o merdivenleri boylu boyunca kaydım.. Tamam resmen yere çakıldım..
Dizlerimden aşağısı sanki tutmuyordu. Ozaman dedim herlde,felç oluyorum.
Başımda delicesine bir ağrı. Elimi başıma götürmemle, yumurta kadar şişlikle buluşmam bir oldu.. Acı ama fena bir acı. 
Korku ama fena bir korku. Bilincim gitmedi,çok net hatırlıyorum herşeyi, ama çokta yıldız saydım tabi.. Çocuklarım geldi bitek gözümün önüme.. Onlarla birlikte de bi üşüme titreme.. Buarada aprondayim,yerde boylu boyunca yatıyorum.. Ekip arkadaşlarım başımda,ambulans bekliyoruz.. 
Derken AMBULANS.. Daha önce hiç binmemiştim ne bir yakınım için nede kendim için.. Çok şükür allahıma🙏🏼 
Ama şimdi başrolde ben vardım. Daha çok başladım ağlamaya heralde şoka girmiştim.. Başıma buz kompresi yapılıyor,bir yandan da bacaklarıma pansuman. 
15dk içinde ulaştık sanırım hastaneye..
Ama o ambulans varya o an anlıyorsun işte 1dk bile sora ne olacagını bilemediğini.. Tomografi çekildi,röntgen de çok şükür kırığım da yok çıkığımda.. Boyunlukla beraber, ucuz atlattım sanırım.Ya patlasaydı beynim,ya kırılsaydı biryerim.. Çok şükür,bin şükür.. Tüm nazarlar da bu vesileyle çıkmıştır umarım.
Çünkü biliyorum ki, HER ŞERDE BİR HAYIR VARDIR...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder