16 Mart 2016 Çarşamba

Destination BOSTON

Fazlaca ozlem ve hasret icerebilir yazacaklarim..
Kaninizdan,caninizdan birinin sizden kilometrelerce uzak olmasi ,sizde neyi degistirir? O mesafeyi yureginin ortasina da koyar mi? Bende aksine o kilometreler daha da yakınlık sağlamış bana..
Aslında yine kilometreler vardı aramızda,yılda 2-3 kez görüşebilirdik belki ama bilirdim ki ailesiyle,bilirdim ki çıkıp gidebileceğim mesafede..
Ama şimdi uzak ya, gurbette işte ya, ailesinden bizden uzakta işte....
Neredeyse en son 4yıl önce görüştük. Yine bir amerika mecarası öncesi vedalaştık.. Nehir 3,4yaşlarındaydı.. Arasın düşüncesi bile yokken hayatımızda epey zaman olmuş.. Ve kendi kardesininde bebeginin varligi henuz yokken tabii.. Herşey bir yana tabiki de buluşacagımızı düşünüyordum ama #boston olabilceğini hayal bile etmemiştim.. İşte işimizin güzel yanı da bu olsa gerek.. O çıktı geldi yaşadığı şehrinden,ben uçtum geldim, memleketine az uzak yerden... Buluştuk işte dünyanın ortasında..
Buyüzden dünya küçük arkadaş🌎🌎🌎
Hava soguk mu soguk,yagmurlu mu yagmurlu.. Yanimizda da  4yasinda bir amerikali yakisikli varken,hem onun gonlunu yapalim hemde yagmurdan biraz korunalim diye #newenglandaquarium a gittik.. Ilk duragimiz penguenler oldu 
Aslinda arkamizda penguenler var,siz goremesenizde.. Ortam karanlik,biz aydinlik olunca, pozumuza da  uzak dogulu arkadaslar dahil olunca farkli penguen hatirasi oldu bize☺️☺️
Tamam asil penguen arkadaslar burda iste. Gezdik dolastik, kat kat seyrettik baliklari,denizalti canlilarini..
Fok baliklariyla da selamlastik sonra 
Akvaryuma duzenlenen okul gezileri sayesinde de Amerika'nin meshur okul servislerini de görmus oldum..
E aciktik tabiki.. Downtown'a yani sehir merkezine cok yakin bir mesafede olan #hardrockcafe ye gittik..
Once hasretimizi giderdik,sonra da karnimizi doyurduk.

Zaman kisitli,hava da engel olsada biz yinee kisa ve kisitli yerlerde cok eglendik.. Cok hasret giderdik..Yanimizda kuzenime yol arkadasligi eden amerikali bir anne de vardi..Bir yandan puseti kullaniyor,bir yandan yagmurdan korunmaya calisinca cok fazla fotograf cekmesini teklif edemedim..
6,7saatlik hasret gidermemizin tablosudur iste bu kare... Ozlemisim, o da cok özlemis elbette ama zaman zaman hayat boyle uzun mesafeli ayriliklar yasamamiza neden olabiliyor iste..
Sonra ne mi oldu??? 
Şanslı çıkan bizim minik KALİNKA ve kuzenleri oldu... 
Kalinka bulgarca'da uğur böceği demek
İşte bu kocaa valizz SEVGİLİ KALİNKA için ve Deninin ailesi için,buram buram Deni kokarak,Bulgaristan'a gönderilmek üzere kapatıldı😌😌😌
Ben umarım yine gelirim DENİTSA yine bizden havalar estiririm inşallah sana❤️❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder