14 Ağustos 2015 Cuma

Anneannesiz-Babaannesiz-Dedesiz Ne yapiyorsunuz??

Gerçekten çok merak ediyorum, herhangi bir sebepten dolayı yanlarında olamayan,ANNEANNELERSİZ,BABAANNELERSİZ,DEDELERSİZ ne yapıyorsunuz..
Bir insana #canparcalarını bırakmak, hem de hiç gözün arkada kalmadan.. Sadece  ayrılırken kokuları burnunu sızlatır..
Şimdi 5gün her saniye beraberdir,dipdibe,burun burunaydık.. Zaman zaman,sesler yükseldi tabi ama  dakikasına koklaşmaya geçildi.. Şimdi noldu, baba yazlığa anne işe.. Anne üzgün yine, annenin içi yine buruk.. Dedim ya hiç gözü arkada değil ama yine de taş oturuyor işte yüreğine..
Taa çocukluktan beri sevmem ayrılıkları.. Bizi de yaz olunca,annemler bırakdı hep babaanneme.. Hatırlıyorum,hep uzuluyordum..Ha geldiler, haa geleckler derken yaz biterdi..
Her anımı empati yaparak yaşıyorum, biliyorum onlar da çok seviyorlar büyüklerini ama olmuyor işte bee,hiç bişey anne-baba kokusunun yerini tutmuyor işte..
Biz de kadro geniş, halalar,teyzeler ablalar,abiler,,amcalar var, hatta büyük teyzeler, var..  Canlarının sıkılmasına zaman yok aslında.. Onlar da iyi ki varlar.. Her saniye, biri olmazsa, diğeri mutlaka çıkar koşar gelir bi yerlerden.. Hiç yalnız kalmazsın bizde..  Gerçekten, ben çok şükür hiç birinin eksikliğini yaşamadım, zaten düşünemem de.. Bu yüzden merakım siz nasıl baş edebiliyorsunuz,hayatla ???
Bazen yuzlerine söyleyemediklerini, boyle yazarsin iste satirlara..IYIKI VARSINIZ🙏🏼

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder