1 Ağustos 2015 Cumartesi

Bir ASK HIKAYESI

01.08.2015 evliligimizin 8 yilini devirip,9.yilana merhaba dedigimiz suanlardayiz..Bir de 4yil oncesi desek,dolu dolu ASK DOLUYUZ❤️❤️
Aslinda taa ozamanlardan beri biseyler karaliyorum,yaziyorum,paylasiyorum..
Bu ici ASK DOLU kutucukta ozamanlardan kalmis canli bir ornektir..
Okuyorum,okudukca utaniyorum,kizariyorum ama daha da cok seviyorum..Icine cook seyler sigdirmisim..
Sevmisim,kizmisim,kiskanmisim,
Bu da ilk sarilisimiz,ilk resmimiz.. O andan  itibaren,bir daha da birakmadik zaten ellerimizi.. O gunun bir de misafiri vardi,o anlarimiza sahitlik eden, ismini de basharflerimizden olusturdugumuz,kara mi kara bi EMEL(emrelcan) köpeğimiz vardı..Levent-yenibosna gidegele gidegele devirdik zamanı.. Allahım utandırmasın bundan sonra daa..
Küçüktüm tabi ozamanlar,burda bile biraz büyümüştüm😉
Herşey böyle heran bukadar güzel geçmiyor tabi.. Çünkü insanlar sadece mutlu anlarını ölümsüzleştirmek ister..
Hiç mi kavga etmiyoruz,,yok canıım,daha dün gece,yemege çıkmadan az avvel estik gürledik.. Ama geçer hemen bizde etkisi sürmez.. Yoksa geçmez zaten onca yıl..
Sonra ne mi oldu..
Tadına doyulmaz ıkı tane #canparçası
Masum,lokum,miiss... #canparcalarım işte💙💛
Yarin 2agustos.. Ama biz yine bugun gibi hep ASK DOLUYUZ
FINDIK AILESI BIR TANEDIR 💚💛💙

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder