10 Nisan 2016 Pazar

Amsterdam with my love

28.03.2016 Günlerden işimizi fırsata çevirme günüydü..
Roterdam yatı yapmak üzere hazırlandım,ama busefer valizimi 2kişilik hazırladım çünkü benim görevime eşlik edecek biri vardı.. Bizim ailede plan yok, şartlar neyse o an değerlendirilir,tamam busefer 15gün önceden belliydi,anneanneyi de ayarlamıştık, işler de ayarlandıysa, bu yatıyı kaçırmak olamazdi.. Öyle yaparız,böyle yaparız,uçakta dolu acaba gelebilir mi uçabilirmiyiz birlikte derken #röterdam havalaalanına inmiştik bile.
Bizim işte böyle ailemin uçak bileti hakları var,uçakta yer varsa istediğin heryere uçarsın.. Değerlendirmeli yani..
Dolu dolu 1gün bizi bekliyordu..
Amsterdam icin yeterliydi saniyorum,gece hayati disinda yapilabilecek herseyi yaptik sayilir,hava ara ara müsade etmese de, #gezdik #gördük #degerlendirdik
Ve basliyoruz artik, #amsterdam icin trenimizi bekliyoruz.. 30💶 karsiliginda gidis-dönüs biletinizi alabiliyorsunuz.
Biz ekip olarak ciktigimiz icin 5kisiydik. Araba kiralamayi dusunduk ama daha pahaliya geldi ve #amsterdam da arabalar icin cok az park alani varmis,heryer bisikletli oldugu icin..
Kafanizi her 300 400m bir saga sola cevirirseniz boyle ucu görünemeyen #bisikletotoparki yla karsilasabilirsiniz.
Burasi bisiklet icin yaratilmis bir sehir..
Kurallar,kaydeler once bisikletliler icin. Yayadan bile once bisikletlinin yol hakki var. Onlar icin cikarilmis kanunlar bile varmis..
Biz trenden indikten sonra #hollanda nin meshur #lale leriyle karsilastik. Buram buram bahari haber ediyordu.. Sagdan mi gitsek yoksa soldan mi gitsek derken, #canal lari gorduk ve siddetli yagmurdan da korunmak icin bir tanesine sigindik☺️
Hava ara ara yagmurlu ama bizim havamiz güzeldi👌👌
Olmasinmiydi bizim de #canalturu nda an an fotograflarimiz✌️✌Kulakliklarimizi takip, bol bol tarihini dinledik,görduk.
Hazir hava da acmaya baslamis, kanal turumuz da son bulmusken attik kendimizi meydanlarina.
Su meshur #redlightstreet e gitmeden olmazdi tabiki.. Gittik onlari da gördük,medeniyet nasil olurmus, ah dedik vah dedik,bizim ulkemizde olsa dedik,gerisini tamamladik bile.. Adamlarin rahatligi,görmuslugu,doymuslugu,iste sen artik adina ne dersen ondan var oralarda..
Kimse kimseye dönup bakmiyor bile,degil ayiplamak,bakmiyorlar bile
Sehrin heryerinde hem bisiklet kiralayabilirsiniz, hem de boyle sirin mi sirin bisikletleri görebilirsiniz👌👌
Arada sirada anne-baba elele gözgöze basbasa olunca iyi geliyor aslinda. Nerede oldugunun bi onemi yok hemde
Günü devirmek üzereydik,biz devrilemeden,otele dönmek lazimdi☺️
Otelimiz #röterdam daydi.. Atladik trenimize donduk otelimize..
Süprizler bitmedi otelde bizi bekleyen sütannem,canim yengem vardi.. Kendisi 3yildir orada yasiyor, cok özlemistik birbirimizi.. Dünya kücuk diye bosuna demiyorum.. Bulusturdu beni yine sevdiklerimle