7 Ağustos 2016 Pazar

Gel 6,7saatte Washington'ı turlayalım

Hazır serumu yeni yemişken,hazır 5,6 aydır Amerika'ya gitmemişken, ama bir okadar da hazırsız yakalanmışken Washington cıkıverdi işin içinden.. 

Beni tanimayan birileri be kadar da havalı şeylerden bahsediyorum sanabilir..
Ama bilen bilen,bizim işte bir Amerika uçuşundan bir de Afrika uçuşundan çekeriz,başka uçuşlardan çekmediğimiz kadar.. Çünkü koşarak gider,ayaklarımız davul olarak ineriz.. İnanmadın dimi??
Bi gün anlasın beee..Hadi gelelim olaya
Nam-ı deger capitol of Amerika🇺🇸🇺🇸 
Ama bu baskent,diger ulkeler gibi cok resmi gelmedi bana, tabiki daha guvenligin agir bastigi hissediliyor ama Amerika iste sevdiriyor iste kendini bir aurasi var yani😉 Hadi yola cikalim mi🚊
Kimileri icin Amerika sadece alisveristen ibaret.. Dolar olmus 3...küsür sen neyin peindesin😧😧 derken buldum kafama gore birini, tam #marshalls girmisken geri ciktik.. Tamam oraya da girdik yalan yok ama #sehirturu daha cazip geldi,oncelikli olarak✌️
Aldik gidis donus biletimizi 10dolara dustuk yollara.. Tam 3dakikayla kurtardik az daha yancak olacak olan donus biletimizi☺️ Ama siz tek yon de alabilirsiniz biletinizi..
Bence yine karmakarisik bir metro yine bir  suru line.. 30-35dk sonra inecegimiz #L'EnfantPlaza duragina geldik..
Ilk hedefimiz, isimiz geregi, meslek askindan otürü, gökyüzü ve havacilik müzesi oldu.
Dedim ya hazirliksiz yakalandim.. Acaba muze girisi nekadardir acaba diye dusunurken, muzenin ucretsiz oldugunu ogrendik.. Hadi bakalim neler varmis görelim ozaman

Kimisi #boeing çidir,manuel sever, kimisi de benim gibi #airbus sever✌️ Adamlar yapmis.. Hersey otomatik😉😉
Cocuklari da unutmamislar onlarin daha kolay anlayabilecekleri, daha kucuk similatorlerle daha basit tekniklerle onlarin icin,ozel alanlar da yapilmis..
Bu cocuklara ait yerde, birde bir alan yapmislar, uzayda,dünyada neptunde falan,kac kilo ciktiginizi olcüyor
Bakin,ordan göründügum kadar sisman degilim yani😜😜
3rakamli sayililari gözünüz secememis olarak,bosverin,onlar cocuklari kandiriyor iste🙆🙆🙆🙆 Hadi biz biraz daha ucaklara göz atalim🚀✈️🚀✈️
Selam olsun,tüm havacilara..
Bu ise gönül vermis,emek veren herkese
Bizi de unutmamislar, kabin icine de #kabinmemurlari na da ayri bir bolum yapmislar.. #stewardess #smile ✌️❤️✌
Arkamda gordunuz ucagin icine girip kabin içini de dolaşabiliyorsunuz..
Yine farklı yerlerinin dolaşırken,arkadan  Aras'a benzeyen bir maket bile gördüm.
Bu amca da kendi emekleriyle uçan bişeyler yapmaya çalışmış,yıllar yıllar önce.. Emeğe saygımız büyük efendim..
Sen hagisisin,senin burcun hangisine ait?
Benim ki #neptün müs mesela🌏🌏🌏
Buradaki gezemizi tamaladiktan sonra attik kendimizi sokaga..
Illaki buralara kadar geldik #meshur #whitehouse #beyazsarayı görelim mutlaka dedik.. Yürüdük yürüdük,iyi de geldi,biraz açılmış olduk.. Ama okadar yorulduk ki dilim damağmız kurudu artk.. Gözümüz hep bir bakkal çakkal yada en kötü bir büfe aradı ama ne gezer,gözünü sevdiğim memleketim gibi değil ki adım başı bi #bakkal olsun 
Tam,Tamam yürüyen bakkal bulduk derken,bizi kekleyen bakışlarla bi suya 3$ dolar diyince,sinirlenip almaktan vazgectik tabiki😂😂😂3$dolar diyip geçme,çarpı 3yapınca 10tl yapar😉😉 Yurumeye devam🙆🙆🙆
Olsundu,ortam okadar guzeldi ki, sana eslik eden sincaplar,nefes nefese almis spor yapan zenci kardesler, çıtır  iri kıyım hatunları görünce  unutmustuk biz, saat 6da yüzüme kapanan büfeyi, olsundu😜
Ama yavaştan uykusuzluk,yorgunluk,halsizlik fena bastırmıştı,sızıverdik,2$a aldığımız soğuk #cocacola mızla #whitehouse un yakınlarınlarındaki çimlere
Amacimiza ulasmaya az kaldi ama burayida birakmak icimizden gelmiyordu,cunku goz ucuyla da park icinde amatorce oynanan meshur amerikanfutbolu #beyzbool izliyorduk..
Ha gayret diyip, whitehouse bulduk sonunda.. Buyrun 
Anca bukadar iste, gördun mu,gordum
Haydi geri bakalim,herkes kendi sarayina simdi✌️✌ 
Bu da burda dursun #washington 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder